Smaskiga hemligheter i Stockholm

Jag som är bosatt i Stockholm vet smaskiga detaljer om en hel del ungdomar i storstaden. Alla småglin som är mellan 13-18år hänger väl på bilddagboken och bevakar bilddagbokens mest populära snubbe - Krillebooi? Om inte så besök den gärna och span in alla egopictures som han glatt bjuder på. I alla fall så är denna skånepåg bosatt i Stockholm sen ett tag tillbaka och som alla vet så har varje igenkänd själ hemligheter som inte länge bevaras hos mig!

Har smaskiga detaljer om denna blonderade Partilleliknade grabb som säkert många andra hört och inte. De är nämligen såhär att Christopher som han heter är rätt poppis bland småtjejer på bilddagboken och såklart alla andra "playbooi, mioboooi, rockybooi blaha blaha". Han undviker alla komentarer och lyfter hakan lite högre och leker snoffsig. Han är rätt smart denna snubbe. Han går ut med att vara bisexuell (vilket alla osäkra ungdomar gör för att få status) och börjar umgås med Amir som driver sveriges största gayblogg som är helt av slafs i innehåll enligt mig. Han bjuder hem Kissie som också är C-kändis och driver blogg som vi ska nämna i lite senare inlägg. Allt detta för lite PR.

dede


Angående Krille då. Han är skånepåg och bosatt o Stockholm, ja men varför då? Ja varför inte satsa på storstadsliv tänker han. Ryktet gick att han snodde 11 000 spänn hos en tjejkmompis som låtit han bo där några veckor sedan stulit hennes morsas smycken. Alltså, slutsatsen. Killen köper sina vänner. Är dett rykte sant? De kom ut ett dokument om "Sanningen om Krillebooi" (om någon önskas finns den att publicera). Jag tror och kan sätta 1000 spänn på att de är ren sanning efter de ja lärt känna honom. Han avslutade komentarer på bilddagboken, de gick inte att komentera bloggen och sedan så hade han inget försvar att försvara sig med utan kallade alla för lögnare och horor typ, moget sätt att säga att allt är bullshit.

Om vi ska blicka tillbaka på Krille som oupptäckt sminkoffer och Partillejohnny bosatt o stockholm så har han sagt i tidigare stadie att han växte glatt upp i Köpenhamn tills han flyttade till skåne och sedan stockholm. När vi frågade honom andra gången månader efter så kommer svaret att han växt upp i Ystad med sin biologiska pappa. Ska vi kalla de mytoman eller schizofreni? Jag vet bara att han döljer något.

Va ska vi dra för slutsats om den Krillebooi som målar upp sitt liv på internet av lögner och fejkliv? Ja vet inte vart jag ska börja. De finns mycke vi inte vet, och mycke vi tänker spana vidare på. Under all brunkräm kanske de döljer sig en osäker kille som försöker hitta sitt rätta ja. Vi får helt enkelt låta tiden svara på den frågan... Så länge - sov gott...

/ XOXO Sverigedissen

Kommentarer
Postat av: Mia

Det med att han har stulit 11000kr hos en tjejkompis (kajsa heter hon) stämmer, jag känner hon emma som brukade va med honom innan han flyttade till stockholm :)

älskar din blogg! :)

2009-04-25 @ 14:48:03
URL: http://justhateit.blogg.se/
Postat av: the man in black

Jo men du är inne på helt rätt spår. Krille rättar verkligheten efter det som i stunden passar honom bäst. Men har man lite minne och verkligen lyssnar på vad han säger så blir resulatet alltid att det är något som inte stämmer. Krille är inte schizofren utan snarare mytoman och kleptoman. Resten får ni själva upptäcka. Ett seriöst tips på vägen se upp för krillebooi. The man in black

2009-05-04 @ 08:02:16
Postat av: rikyyyyyy

Jag tror säkert allt detta är sant om krille och jag tkr att han är patetisk men det är min ensak. jag tycker vi ska låta krille göra som han vill, en dag kommer han skratta åt sig själv när han har vuxit upp. jag menar alla får väl vara små och leka tuff? vissa gör det mer eller mindre (: , detta är vad jag har att säga om honom, jag tkr heller inte att det är rätt att lägga upp en sån här blogg om personer men det ska jag inte blanda mig i. Hade guut (h) (:

2009-05-22 @ 20:26:53
Postat av: ppontus

hhejj .. ja skulle gärna vilja läsa sanningen om krillebooi .. så kunde du vara snäll att skicka den te mejj eller publicera den :D vore snällt som fan :D

2009-05-24 @ 02:05:23
Postat av: Hampus

om någon önskas finns den att publicera , Publicera så får jag se :)

2009-05-24 @ 22:12:18
Postat av: sverigedissen

sv till pontus & hampus:

De kommer, de kommer. med tiden. Skickas på mail eller publiceras här, ha tålamod.

2009-06-09 @ 13:15:19
URL: http://sverigedissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

PUBLICERA FFS! :D

2009-07-02 @ 03:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0