Tjuv & mytto!! Grattis Amir du har vunnit första pris

Detaljerad info om gårdagen ifrån Solna. En bloggare vid namn Messi bjöd över Kissie & Amir på fest i Solna - till hans vän Fredrik. Är man en bra person tackar man glatt ja, super, skrattar och njuter av salongfyllan. Tydligen så räckte de inte hela vägen, va kan de bero på? Jo - Amir är en känd bloggare som stolt visar upp sin feminina sida och skryter med att Kissie är hans hjärta. Va är de då jag vill få ut av detta inlägg att man är mytto och tjuv? Jo, i lägenheten i Solna upptäcktes de att saker som pengar, smink & en ipod va stulen.

Dessa varelser, Amir & Kissie kunde ju ta åt sig äran fullt ut när man sedan kom på att lilla Amir stukit ipoden och smink. Klara bevis på detta. Amir addade Messi idag och Messi fick Amir att komma med världens sämta och fjolligaste bortförklaring till att just han stulit ipoden. "oj, jag fick med mig ett ciggpaket hem i väskan, och däri låg de en ipod" Typist mesar som inte vågar stå för sina handlingar! Ja menar, tjänar han inte tillräckligt på bloggen för att unna sig en egen ipod eller är de ren snålhet?

De jag vet är att Amir ska komma till Fredrik som är ägare av denna ipod och lämna den face to face, dock kommer han nog inte komma ensam. För sån råbånge har han nog inte. Ja funderar faktist själv på att åka till Fredrik och våldta Amir, han gillar ju som sagt inte kvinnor så de blir en lätt match.

Sammanfattningen av detta är att när man är kändisbloggare bör man hålla fingrarna i styr innan de är för sent. Den goda nyheten är att han kommer få redigt me skäll sen, mohaha. Ja lutar mig tillbaka och njuter!
ölkj
The homo till vänster & Fredrik längt till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0