2 girls 1 cup

Många i min omgivning vet om den här filmen som heter 2 girls and 1 cup. Dum som jag var trodde jag de handlade om lebbar tillsammans med en polis, tills jag fick se videon och insåg att de va rättstavat, Cup = kopp. Fattar ni? Jaja, Emil ringde upp mig och bad mig kolla länken med lite vatten i munnen och försöka ha de kvar så länge som möjligt. Jag antog utmaningen och vattnet stannade i munnen cirka 10 sekunder tills man fick se bajset i koppen!!

Brudarna va heelt galna!!
Filmen går inte att hitta på yubban men jag ska fan leta fram den på pubbla den på vår blogg så ska ni alla anta utmaningen! Dom som gör de blir länkade i bloggen.. Vore kul o få ett videoklipp med eraan reaktion. Iallafall så hittade jag ett roligt klipp me en brud som oxå sett klippet.. Jag dör av humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0