Den nya bluffen?

Idag hittade jag en ny blogg som heter som skriver om stockholms fjortisar. Daglig uppdatering runt om i Stockholm då de hittar de största fjortisarna. Jag vill inte säga lycka till för jag vet inte riktigt va jag tycker om den bloggen längre. Efter ha granskat den i ungefär 20 minuter så insåg jag att mycke i den är bluff. Den startade i januari vilket är för 4 dagar sen, inte en chans i världen att dom skarapat ihop många läsare. Visst kan dom få skriva om tjejer och killar i storstaden som dom inte gillar - när dom sedan letar runt på playahead för att uppdatera information. Själv tror jag att de är deras umgängesvänner som styr bloggen som är runt 14-16år gamla, med idomin och fjällräven, alltså samma personer dom lägger ut på bloggen - deras umgänge.

Dom skrev ett inlägg som löd såhär;

"Nu lägger vi ner bloggen. Bara så att alla vet :( :( :( (skriv gärna vad du tkr om det här)"
Som dom publicerade kl 21.31. Efter de inlägget rusade kommentarerna in som en ström med fiskar. Jag granskade de och såklarttycker jag de ser tillgjort ut. Lika så på flera andra inlägg när endel inte fått en enda kommentar. Jag vet inte vad jag ska säga men jag tror de är en stor bluff. B L U F F! Men de är ju ur min synvinkel som sagt! Ska hålla er uppdaterade! Kan bli intressant.
dssdf

Kommentarer
Postat av: emma

Haha det är ju bästa bloggen ju? dessutom kan du ju bara be om bevis av ägarna till bloggen, så är jag säker på att dem kan print-screena kommentarerna så att du får se IP-adresserna!

2009-01-04 @ 19:03:41
Postat av: Anonym

idioter. DU FATTAR INGET . GREJEN ÄR AT VI ''FJORTISARNA'' KNR VARANDRA , OKEJ VI HAR STORT UMGÄNGE , KAN SÄGA MER ÄN HÄLFTEN AV DET ÄR SANT MEN DET E JÄVLIGT ONÖDIGT ATT DEM SKA SKRIVA DEN I BLOGGEN . O DU VET INTE ENS VILKA DE ÄR DEM SKRIVER OM . KNR MAN DEM , SÅ FATTAR MAN JU

2009-01-07 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0