För mycke av de goda!

Jag vet inte men jag börjar tappa tålamodet på detta jävla tjat. Vem utöver alla dessa fjortisar orkar läsa om lögner och påhitt som dom letat upp via pea. När två av bloggarna fick läggas ner så startades de nya. Den nya satsningen är denna blogg och denna. Varför jag bryr mig? Ja de undrar jag också faktist.

Våran blogg skriver underhållande inlägg utöver alla dessa trams kring fjortisar - förutom SBN som vi kan in och ut. Ni kan läsa om era favoriter på dessa bloggar men dock inte våran. Vårat sikte riktas mot humor och bör jag säga egotripp kanske? Vi ger er chans att dejta våra kontaktanonser, få chansen att bli en bra SBN brud/kille samt kunna förstå hur dom lyckas med vårat "PS" i slutet av några inlägg.

Jaja, meningslöst inlägg detta. Nu ska ja tjata o be dom andra blogga från urskogen!

usch

Här tar rampljuset slut för er!


Ps. För ett bra sätt att lyckas undvika att bli uthänd i fjortisbloggarna som oftast ägs av fjortisar själv är att hålla er borta från Mc donken, inse att en brunkräm ljusare kanske vore bra, eller varför inte bara köra med solpuder? Att idominen och pudret på läpparna aldrig varit en hitt förutom hos turkarna, kanske prova umgås med rätt folk och inse att blond kanske inte va de rätta valet av hårfärg. Och förfa-haan, inse att fjortis är inte bara ett sätt att vara, de är så mycket mer! Håll utskick om ett inlägg om de senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem driver fattar du väl , dem på bilderna. dem är inte fjortis l'ngre

2009-01-07 @ 14:09:30
Postat av: sverigedissen

sv till anonym:

Istället för att sitta bakom en skärm borde man ta modet och sägade face to face om de är något man stör sig på, och de borde va sanning o inte lögn. Jag behöver inte känna dom, vi behöver bara öppna ögoen, och vi dömmer ingen! Vi sktier faktist i vilket för de e så patetiskt i vilket fall, o angående bilden så tog vi den bara för att.



have a nice day :)

2009-01-07 @ 17:26:56
URL: http://sverigedissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0