Kitty...pitty!

Efter 4 dagarns uppehåll så ser statistiken faktist helt okej ut.. Den håller sin standard konstigt nog... De blir vi glada över och ska iallafall försöka skriva 2 inlägg om dagen.

De va väl ingen som missa Let's dance igår? Jag gav de en fucking jävla chans och blev besviken på alla förutom Laila Bagge som va snygg, duktig och gav järnet! när jag väl vaknade upp så var de Kittys tur. Och va hade jag för förväntningar? Inga alls - för hade de gått att riktat en pistol på valfri deltagare hade de varit henne! seriöst, klockan är nu 03.47 och jag sitter och läser aftonbladet och fan vilken jävla fitta hon är! Vafan, va har hennes föräldrar lärt henne - om dom lärt henne nått alls under hennes 31år! trettioett år, hör själv!

Jag vill inte kalla henne Kitty, jag skulle vilja kalla henne hagga! Den där haggan som medverkar i Let's dance kan inte dansa, och när man inte kan dansa så får man stå ut med kretik, och när du är världelös på de du gett dig in på så får du helt enkelt acceptera att hela svenska folket hatar dig.

Inse att kritik gör dig bättre, just därför kan du inte stå och fjolla din som en treåring när du är 10 år äldre! Förfan! Att ha taskig attityd bakom kameran kan va en sak med att visa de inför juryn och publiken tål jag bara inte! Att du inte hoppar av frivilligt, du kommer ju ändå inte komma långt utan bara skapa rubriker på aftonbladet - kanske de du vill?...
dfsf

Kommentarer
Postat av: J u i c y

Jag är svenk medborgare och det där är ingen jag hatar

2009-02-03 @ 12:39:43
URL: http://juicydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0