Snyggast.se, porr & handtrallare tack

Jag har aldrig förstått mig på den hemsidan riktigt. Kalla mig gammaldax eller modern, jag vet inte vilket, men snälla. snyggast.se? Kan någon förklara för mig va de går ut på, att få flest röster för sitt utseende eller sin push up?

Jag sla gära min sammanfattning om den sidan från min synvinkel. Eller aah, jag ska göra mitt bästa iaf.

tjejer och killar, olika åldrar, från olika länder i världen lägger upp bilder på en hemsida som kallar sig snyggast.se, rätt så logiskt namn för övrigt. De gäller väl att vara snyggast helt enkelt, men jag anser att de bilder jag sett så är de en tävling mellan största brösten eller så lite kläder som möjligt, på tjejfronten.

På killfronten har jag inte så mycket att säga förutom att av alla från topp 20 har 19 av killarna samma pose, från olika ägare. de vill säga 90% av dom. Vet bara att de gäller att få feta komentarer och mycke röster för att komma någonstanns på den hemsidan.

Frågan är bara den (back to the girls) om töserna små har nån baktanke med deras bilder. Jag frågar mig alltid själv när ja ser nån sån bild och tänker, varför? Varför sitter dom och pushar järnet med brösten och sedan visar halva ansiktet och på så sätt bevisa att de går att puta ut läpparna mer än vanligt liksom. Om hag hade gjort nått sånt och mamma hade sett mig hade hon krossat mig, eller inte men ärligt. de är väll nått ens mamma inte vill se? de skulle inte min vilja.

de jag menar är att hur kan dom ha 20tals bilder som e likadana? de är säkert enbart nollor som inte fåtr nått irl som sitter där och raggar och röstar 10 och msåte skriva ner de så personen i fråga är medveten om att just han har röstar upp henne ett steg till. Efter han röstat upp henne har han förhoppningar om ett tack och sedan hennes msn adress för att sedan kunna adda och fråga om hon kan visa i cam. De jag ville säga var att tro fan att dom säkerligen sitter och drar handtrallare till dessa unga damer med deras push vetni.

alltså. killar som slänger in komentarer och vill ha msn är alltså ute efter lite hud när vi kommer till stadie två. camsex, för att sen få se en addning med namnet [email protected] eller [email protected] eller likanade. Om jag ställer frågan för mig själv, varför?, så tror jag att de är ren deprission, de kan inte vara annat, eller så är dom antagligen jävligt fula och ett par såna jävla nollor så dom inte får något på vanligt vis. Typ hemmafester där man spanar in kvällens snyggaste kille, nej de går ju inte för dom får inte gå på såna fester..

en annan teori är att dom antagligen lider av sexberoende som Steffen i Playa del sol ni vet? hahaa.. för att dra upp ett exempel. Sexberoendet tar dom ut på olika hemsidor typ som hetast.se, porrigast.se eller varför inte snyggast.se när dom ändå är i farten..

Dessa människor har oftast inte bilder på sig själva utan antingen på (sitt?) skrev eller mage eller nått likande. de vill alltså att tjejen i fråga ska be honom sätta på cam efter hon suttit spritt språngade naken när han då klickar på blockering och letar glatt vidare.

Slutsats: Desperata killar samt dumma och blåsta jävla brudar bör läxas upp! Man kan hitta goare ragg och sällskap på bättre håll, keep your eyes open!


Kommentarer
Postat av: Falskabitchen!

Ja precis! Får jag ? Härligt! gillar din/er blogg skit mycket, ;)

2009-01-05 @ 16:26:23
URL: http://falskabitch.blogg.se/
Postat av: falskabitchen

Okej, förstår det. Samma här men jag vill helst gå på botten med allt snack och gräva fram sanningen, skvaller ska vara äkta, inte på hittat,så tänker jag ;) !

2009-01-05 @ 17:18:19
URL: http://falskabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0