Jag måste säga att dom är söta tillsammans!

Jag snackade med en kär vän idag vid namn Andreas. Jag va nyfiken och va tvungen och fråga om Rahlenfeldt & Valentin, och ja dejtar de gör dom garanterat. Andreas och Valle va sen tidigare ett par innan Valle och Krille började dejta. Valle är ju sjukligt snygg men då har ni inte sett Andreas. Guldkorn holly mother!

Men om vi ska fortsätta snacka om Krille & Valle så önskar jag faktist dom lycka till. Dock är Valle värd nån bättre. Men dom kompliterar varann bra tror jag. Valle kommer nog få ner krille på jorden lite. Dock tycker jag de va ovärt att bryta med Andreas! Ni va ju endå Stockholms snyggaste par!

sf

Krille & Valle


Kommentarer
Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me

herreguuud .. snacka om att ni har en fjortiZ blogg. vilka tror ni eller du att ni är? Shit asssååå. pinsamt. skriv om någonting vettigt istället era äcklen.

2009-11-30 @ 17:11:29
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0